Thursday, April 28, 2016

Colour Crafter New colours


The ColourCrafter from Scheepjes has 30 new colours. Aren’t they great? I went straight to work with some of those colors.

De Colour Crafter van Scheepjes heeft er 30 nieuwe kleuren bij gekregen. Zijn ze niet geweldig? Ik ben gelijk aan de slag gegaan met een aantal hiervan.


First I made a shawl from Atty from Atty’s. The Candy shawl. The great thing about this shawl, is that you hardly have to weave in ends. It isn’t my favorite thing to do. They all get included with the fringe. Just perfect.

Ik heb eerst een shawl van Atty van Atty’s gemaakt. DeSnoepjes shawl. Wat zo geweldig van dit patroon is, is dat je bijna geen draadjes weg hoeft te stoppen. En aangezien dat niet mijn favoriete bezigheid is. Ze worden allemaal fijn mee genomen in de franje.


For this shawl I used; / Voor deze shawl heb ik gebruikt;

Sint Niklaas

Zutphen
Luik
Oostende
Knokke


I’m very happy with the result. What do you think?

Ik ben heel blij met het resultaat. Wat vind jij?

Next I used another beautiful pattern. This one is from Annelies from Vicarno. It is a gorgeous lace ruffled shawl. This one has also a great name and goes by ‘It’s aSunny Day shawl’.

Toen ben ik aan de slag gegaan met alweer een prachtig patroon. Deze keer van Annelies van Vicarno. Het is een mooie kanten omslagdoek met een ruffle rand. Deze gaat door het leven als de ‘het is een zonnige dag shawl’ 




For this shawl I used; / Hiervoor heb ik gebruikt;

Enschede

Sint Niklaas
Luik
Zutphen


but also 2 skeins of black/Kelly of Colour Crafter Velvet for the base.


maar ook nog 2 bollen zwart/Kelly van Colour Crafter Velvet als basis voor de shawl.

I also love this shawl.



Ook met deze shawl ben ik heel blij.



Here again all the colors which are availble in Colour Crafter.

Hier nog een keer alle kleuren die verkrijgbaar zijn in de Colour Crafter.


What are you making with the Colour Crafter? I love to see photo’s

Wat ben jij aan het maken met de Colour Crafter. I vind het geweldig om foto’s te zien

4 comments: